domingo, 20 de abril de 2008

Visita internacional

Stephanie, minha amiga francesa que eu conheci na Holanda, veio do México pra me visitar. Consegui duas semanas de folga da Unicamp e fui a São Paulo, buscá-la no aeroporto. Curtimos uma garoa na Av. Paulista, almoçamos na Liberdade e caminhamos no Parque Ibirapuera. No segundo dia de Brasil, fomos a um lugar alto para admirar esta cidade imensa: o Pico do Jaraguá.


Stephanie, my french friend I met in the Netherlands came from Mexico to visit me. I got two weeks off from university and went to São Paulo to pick her up at the airport. We strolled on Paulista Avenue under the usual drizzle, had japanese lunch in the correspondent neighbourhood and hiked in Ibirapuera Park. On her second day in Brasil, we went to a high spot to admire this huge city: Jaraguá Peak.
Olga localizando pontos da cidade.

Olga determining the location of parts of São Paulo.



Stephanie enquadrando a cidade monstruosa.

Stephanie framing this monstruous city.

Mariposas no caminho.

Moth on the way.

Nenhum comentário: